Nu intrece limita cu aperitivele

Este foarte usor s consumi 1500 de calorii chiar inainte ca curcanul macar sa ajunga pe masa. In loc sa sari cu ottul peste placinta ta preferata, umple-ti farfuria cu legume si alte asemenea alegeri sanatoase, apoi iti poti lasa putin loc pentru o gura din gustarea indulgenta.

Fii atent la dimensiunea portiilor tale

Farfuria obisnuita are o latime de 35 de centimetri si noi avem tendinta de a termina mancarea din farfurie in proportie de 98%. Nu este deloc de mirare ca avem tendinta de a manca prea mult de Ziua Recunostintei. Pentru a iti pacali creierul ca ai mancat destul, poti sa folosesti o farfurie de dimensiuni mai mici, pe care o umpli pe jumatate cu salata. ( doar sa pui putin dressing).

Bucura-te de mancarurile tale preferate

Unul dintre cele mai bune lucruri in privinta Zilei Recunostintei sunt amintirile si traditiile din acea zi. Nu te limita de la a te bucura de mancarurile tale preferate, dar iti poti pune o portie mai mica din acele mancaruri care sunt mai putin sanatoase. Conform lui Brian Wansink , director la “Food and Brand Lab” la Universitatea din Illinois, sunt necesare doar 4 guri pentru ca nostalgia ta pentru o mancare sa atinga cote maxime.

O alta optiune este sa practici mindulness atunci cand mananci. Sa nu molfai cu mintea goala- incetineste ritmul si chiar savureaza si bucura-te de ceea ce mananci. Sa nu mananci din pungi sau din castroane; sa iti pui mancarea intr-o farfurie.

Incearca unele retete noi, mai sanatoase

Autumn Calabrese, creatoarea a 21 Day Fix, si fratele ei, Bobby Calabrese, au alcatuit impreuna un meniu incredibil de retete de Ziua Recunostintei aprobate prin Fix pentru noul lor show de gatit Fixate si care sunt versiuni mai sanatoase ale retetelor preferate. De la o caserola de fasole verzi si un sos de merisoare si pana la umplutura pentru curcan si placintele de dovleac, ei iti ofera orice reteta de care ai nevoie.

You May Also Like

About the Author: Codlea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *